טיפ לניהול חכם עם ESIM וכרטיסי ה סים בשימוש באינטרנט בחו"ל

טרם היציאה לחו"ל כדאי מאוד לוודא שמכשיר הסלולרי שלך לא מבצע הורדות ועדכונים אוטומטיים  ובמידה והגדרה מופעלת כדאי מאוד לשנות לעדכונים והורדות ב WIFI המלון בלבד , פעולה זו תחסוך לך משמעותית מבזבוז נפח חבילת גלישת האינטרנט ב ESIM ובכרטיסי ה סים .

מומלץ בעת הגעה למדינת היעד להפעיל ב ESIM או בכרטיס ה סים שרכשת חבילת סלולר לחו"ל ובעת סיום השימוש לכבות בסלולרי לשונית נדידת נתונים ולהימנע מבזבוז יתרת חבילה במיוחד עם קיים WIFI חינם במלון.

חבילת האינטרנט לשימוש ב ESIM וכרטיסי ה סים  משולמת למפעיל המקומי ישירות מסכום כסף קיים שהוטען מראש בכרטיס ה ESIM או ה סים שלך תוך שליטה מוחלטת על מצב החשבון.

כרטיס ESIM אלקטרוני של גלובוס נט תקשורת פועל גם בישראל וברחבי העולם וניתן לבדוק טרם היציאה לחו"ל 

כרטיסי סים בינלאומיים של גלובוס נט פועלים גם בישראל בשירות מלא ומומלץ לבצע בדיקת חיוג ושימוש טרם היציאה לחו"ל . 

יתרונות הפעלת חבילת אינטרנט ב E SIM ובכרטיסי סים לגלישה בחו"ל

לקוחות עסקיים ומטיילים הנוסעים לחו"ל עם קווי ESIM אלקטרוניים וכרטיסי סים בינלאומיים נהנים ממבחר ענק של חבילות סלולר במחירים זולים, וברוב הסכמי התקשורת שיצרנו מול מפעילי הסלולר הכללנו מספר ארצות לאותה חבילה על מנת לאפשר למשתמשים ליהנות מניצול מרבי של אותה חבילה במספר מדינות ולהימנע מהפעלת חבילת אינטרנט בכל מדינה מחדש.

אופציה נוספת למרבים לטוס ולנוחיותכם – גלישת אינטרנט ב ESIM לפי שימוש צריכה מקומי גלובוס נט תקשורת מאפשרת  להשתמש בגלישת אינטרנט ברחבי העולם לפי שימוש מקומי ללא צורך בהפעלת חבילה מוגבלת בזמן השירות נקרא 365 כל השנה במחיר קבוע ובפריסת מדינות רחבה במיוחד . 

איזו חבילה כדאי לי לבחור ב ESIM או בכרטיס סים בינלאומי שלי ?

במקרים בהם נסיעתך לחו"ל כוללת מספר ארצות כדאי מאוד לבחור ללא קשר למחיר את החבילה שכוללת מספר רב של ארצות הכוללות את יעדי הנסיעה שלך.
נפח חבילת הגלישה אינו משנה כי גם אם סיימת את חבילת הגלישה באפשרותך להפעיל בחיוג מידי את אותה חבילה מחדש מספר פעמים .

כמו כן ניתן להצטרף לשירות 365 המקנה גלישת אינטרנט ב ESIM ובכרטיסי ה סים כל השנה לפי צריכה בלי חבילה במחיר מוזל ובלעדי 

האם אפשר לגלוש בחו"ל ב ESIM ובכרטיסי סים בינלאומיים בלי חבילת סלולר?

בהחלט כן גלובוס נט מאפשרת לגלוש בESIM ובכרטיסי ה SIM מהסלולרי בחו"ל גם לפי צריכת שימוש מקומית בלי חבילת אינטרנט, ובמחיר תעריף לפי שימוש המוצג במחירון הגלישה, פתרון המתאים למשתמשים הצורכים מעט אינטרנט או ביעדים בהם לא קיימת חבילת סלולר להפעלה מראש.

איך יודעים שחבילת הסלולר ב ESIM ובכרטיס הסים הבינלאומי  שבחרתי הופעלה?

מיד לאחר חיוג קוד הפעלת חבילת סלולר מקו ה ESIM או מכרטיסי ה סים הבינלאומי שלך מתקבלת הודעת SMS על ידי המפעיל המקומי שהחבילה הופעלה, אם לא קיבלת הודעת SMS ואישור הפעלה עליך לבדוק האם קיים כסף בכרטיס הסים שלך ולנסות לחייג שוב את קוד ההפעלה לאחר כיבוי והדלקת מכשיר הטלפון , הטענת כסף בכרטיס יכולה להתבצע עצמאית ישירות באתר בכניסה לחשבון האישי שלך או באמצעות חיוג לשירות התמיכה בגלובוס נט תקשורת.

האם אפשר לטעון כסף אוטומטית ב ESIM ובכרטיסי סים בינלאומיים ?

בהחלט כן גלובוס נט מאפשרת למשתמשים להגדיר מראש כל סכום כסף שתבחר שייטען מחדש כל פעם שתסתיים היתרה הכספית בסים שלך או ב ESIM במקרה והשתמשת וניצלת את מלוא הכסף שהוטען .
(אם אין שימוש בסים או ב ESIM אין הטענה אוטומטית ואין התחייבויות ). במידה ולא השתמשת בכסף שהוטען בכרטיס הסים או ה ESIM היתרה נשמרת לעד לנסיעה הבאה ללא פקיעת תוקף וללא שום תשלום חודשי כלשהו, פתרון נוח מאוד ללקוחות עסקיים ולמשתמשים שמרבים לטוס לחו"ל.

כמובן שבחשבון האישי ניתן לראות בכל עת את היתרה הכספית העומדת לרשותך ב ESIM ובכרטיסי ה SIM הבינלאומיים כולל פירוט שימוש והיסטוריית הטענה שבוצעה עבורך.

האם יש גם חבילת שיחות זולה לשימוש ב ESIM ובכרטיסי סים בינלאומיים ? 

בהחלט כן לדוגמא לנוסעים למדינות אירופה מומלץ מאוד להפעיל חבילת שיחות יומית 60 דק ב- 4 $ בלבד מחיר מושלם ובלעדי – פרטים מלאים של חבילת השיחות ורשימת ארצות בלשונית דף ראשי מתחת להזמנת ESIM או כרטיס סים באתר. גם בחבילה זו תשלום משולם למפעיל המקומי ישירות מיתרה כספית הקיימת בכרטיס הסים שלך.